kaja

Wednesday, November 08, 2006

Sverige

Dramaklassen var i Stockholm for et par uker siden, har bare hatt litt mye å gjøre for tiden, så har ikke algt ut noe ennå. Kosetur! Vi bodde midt i sentrum og så Ibsen, barneteater og et om incest eller noe sånn. Noe gøy, noe ikke så gøy. Vi fikk shoppet masse, jeg er glad for at jeg har mastercard=)


Og: Vi så prinsesse Madeleine. Helt sant. Inne på Zara. Hun kjøpte skjørt - jeg hermet. Flott jente altså.

Siste dagen så vi skuespill til rundt 23, og dro ut etterpå. Anita, Ina, Trine og jeg dro på Richie. Der møtte vi Torkel Petersson (fra Kopps, Jalla Jalla, Offside osv osv). Jeg begynte å snakke med han fordi han hadde spilt i stykket vi nettopp hadde sett. Han skulle videre på Spy bar med noen venner og spurte om vi ville, og det ville vi såklart. Så vi gikk forbi kø og alt, og kom inn. Stas=)

1 Comments:

  • At 7:48 AM, Blogger tonelill said…

    Fnis. Angrer nesten litt på at jeg ikke var med...

     

Post a Comment

<< Home